maandag 8 december 2008

gewoontes

Het is grappig om te zien hoe de honden zich bij hun wandelingen altijd gedragen. Vooral als er wat aankomt.Allemaal letten ze goed op ons onderweg,dat hebben ze vanaf pupje geleerd.

Colin loopt altijd voorop! Dus als er halt gehouden wordt om de een of andere reden (en dan gaan ze écht op de hakken om zònder dat ik roep),moet hij altijd van het verst komen aanhollen.
Justin loopt altijd om me heen of achter me,dus die is er al!Fellow en Bouncer lopen vaak bij elkaar(dwz Bouncer is graag bij zijn paps in de buurt),en meestal zijn ze om me heen of vlak voor me....Fel komt direkt, Bouncer wacht even of het echt is,(stel dat ie door kan lopen,zonde van je tijd dat extra teruggaan ;-)) Maar komt ook als hij ziet dat we stoppen.Dit snelle reageren (wat met het racende sluipverkeer over de landweggetjes geen overbodige luxe is) levert ze dan uiteraard wel een brokje op!

Geen opmerkingen: