zondag 22 november 2009

off day

Gisteren was een vreselijke off-day, die hoef ik direkt niet nog een keer! s'Morgens 2 keer achter elkaar gevallen toen ik met de honden wegging(nee niet door de honden, spontaan zelf georganiseerd).En smiddags nog een keer! Ben blauw en mijn been doet moeilijk!
Begin van de middag nog even naar de markt, Alaska mee genomen, en op de terug weg begint mijn scoot gierend aan te lopen,XZAQFCXSRSE!! (Alaska ging zowat met een luchtsprong van de scoot af!)Dat had ik vorig jaar ook, en toen was er iets met de as ,alles liep vast en ik moest opgehaald worden. Kreeg er hartkloppingen van, maar ben gelukkig nog voorzichtig rijdend thuisgekomen! Pfffffff! Moet er niet aan denken dat ik was blijven staan, er was verder niemand thuis en eer de storingsdienst er is......Affijn ze komen maandag! Jammer want we zouden savonds naar de lady's night van nhet tuincentrum (vanwege de kerst met allemaal demo's) en daar kon ik dus nu niet heen.Maar achteraf de anderen ook niet! Het was er zo druk dat er rijen voor de deur buiten stonden, en dat zag niemand zitten. Jammer, maar helaas! Ik ga aankomende week wel een keertje zo kijken, als ik tenminste weer goed vervoer heb.

Geen opmerkingen: