zaterdag 23 januari 2010

sentimenten

Door het nadenken over de verschillende karakters en gedragingen van onze honden moest ik ineens sterk denken aan 2 van mijn vroegere kanjers, nml Patrick, mijn aller eerste Aussie,en Suus een X Pyrenees herdertje. Beiden als pup totaal onverwachts in ons leven gekomen, beiden bluemerle zonder tan en beiden geweldige honden! En ook zó ontzettend verschillend! Van superslim tot 'een beetje dom' maar zó lief! Sommige honden hebben gewoon een gouden randje! Deze sfeervolle foto uit 1995 is me dan ook heel erg lief maar maakt ook een beetje weemoedig!
Gelukkig halen de honden van NU me snel uit die melangolie ;-), zij zijn het heden en natuurlijk op hun eigen manier ook geweldig!

1 opmerking:

Lya zei

Hoi Jenny, Wat vreselijk toevallig ik had van de week ook zo'n moment. Moest toen het vroor en het hek openstond vreselijk aan Askur(Askoer) denken. Daar wandelden we altijd als het ging vriezen. Nu met Maggie, erg gezellig maar weer heel anders. Géén 2 honden en géén 2 mensen zijn gelijk.
Groetjes,
Lya