zondag 13 juni 2010

zit het in de genen??

Volgens mij is Alaska met speciale frisbee genen geboren?! Ik had deze frisbee al jaren in de auto liggen want onze honden wilden tnt alleen zo'n nylon ding halen. Alleen Bouncer bij hoge uitzondering deze nog wel eens, maar verder was ie nog nauwelijks gebruikt. Vorige week schoot me het ding ineens te binnen en ik dacht ik zal hem een keer aan Alaska laten zien.......Die sloeg meteen kwink! LOL Bloed fanatiek! Ik gooi ze laag zodat ze ze in de volle ren kan vangen zonder springen, en dat doet ze dus vrijwel elke keer! ,waarna ze het ding helemaal blij met een vaart komt terugbrengen zodat ik weer kan gooien. Alleen ze krijgt het er ook bloedheet van: ze loopt 1 op 4,dwz 4 frisbees gooien 1 keer de sloot in! LOL We gooien dus maar een paar keer,niet meten de boel overdrijven! ;-)
Na 2 keer (Alaska)gebruik ziet de frisbee er dus nu zo uit(model vergiet!)! Hoezo fanatiek?!

Geen opmerkingen: