vrijdag 31 december 2010

Oudejaarsdag

Wakker worden met een complete ijsbaan buiten, sjonge dit is van de regen in de drup zo! De honden lopen als Bambi op gladijs buiten!Pfff,ik hoop wel dat dit nog weggaat vandaag. Nu ook nog mist, welja hebben we vannacht weer smog door het vuurwerk zoals een paar jaar terug.
De aanpak met de BOEM-koekjes werkt tnt prima!Was een goede ingeving! We hebben eerder nog nooit een hond gehad die bang was voor vuurwerk en dan moet je even bedenken hoe je dat gaat aanpakken.Ondanks het toegenomen geknal is Geisli nu veel relaxter.Ik reageer nu ook alleen maar meer als ik uit een ooghoek zie dat hij van een extra harde knal schrikt: Juichen, jippie leuk! BOEM-koekje! En als dan de Shelties entousiast aan komen scheuren, zijn Alaska en Geisli er ook meteen: ik eerst ik eerst!! BOEM is leuk!!= koekje! Ze slapen allemaal een beetje om me heen nu, en zijn wat met elkaar bezig af en toe.Geisli is zelfs alweer met zijn touw aan de gang. Mijn meegalmen met de top2000 zal misschien ook wel veel overstemmen? LOL Hè,heerlijke muziek allemaal!Ik geniet!
Prydi heeft zich onder een stoel verschanst, ook in de buurt van mij.Maar uiteindelijk gaat zij ook liggen slapen.
Alleen Kum pendelt tussen boven en de kelder afhankelijk van het geluid buiten.Ze voelt zich daar altijd het prettigst, ze doet dat al bijna 13 jaar zo, is ook prima! Morgen is het weer over en gaan we beginnen aan een hopelijk voor iedereen gelukkig en gezond nieuwjaar!!

Geen opmerkingen: