zondag 26 juni 2011

wat een heerlijk dagje

Vanmorgen ben ik met Justin naar de vlooienmarkt geweest, gewoon omdat het kon! :-) Samen een broodje hamburger genuttigd en wat hebbedingen gekocht die je niet nodig hebt maar wel leuk zijn! Kortom: genieten! Daarna in de tuin de hondjes maar weer eens op de kiek gezet!(fotos worden groter bij aanklikken) Op de vlooienmarkt stond een houten schildpad die ik maar meegenomen heb.Toen Joppie vanmiddag uit zijn perk kwam en richting achterdeur liep, hebben we hem even midden op de stoep gezet!(als het filmpje niet te zien is, is hier de link)

Vanmiddag kreeg ik ook een portretje van Flóki,Fellows dochter. Ze was hier gister ook even, het is zo een heerlijk Aussie-meisje! Dankjewel Annika voor de mooie foto!

1 opmerking:

karlijn zei

wat een leuke filmpje denk toch dat je er een maatje voor hem bij moet kopen hahaha
hoe de honden kijken naar hem is ook luk als hij eten krijgt ik weet niet hoe die van mij zouden reageren op een schidpad