woensdag 19 oktober 2011

Hiep hiep hoera!

Vandaag is mijn grijze co-pilootje 10 geworden! Wat gaat het toch allemaal snel! Als de dag van gister herinner ik me het telefoontje van zijn fokker. Ik had me bij hen opgegeven voor een reutje, zwart of BM, en Justin’s moeder was in Zweden gedekt door een prachtige reu! Na een aantal Sheltie-loze jaren verheugde ik me geweldig op hem. Eindelijk kwam s’avonds het telefoontje: er is een reutje geboren….maar hij is grijs…..Ehh ja?  Echt grijs!! Ik hoefde echt niet na te denken: leuk!!! En toen kwamen de eerste foto’s (1e links bovenaan de collage),wat een apart ventje, ik vond het geweldig! Nooit 1 seconde spijt van gehad. Justin is behalve grijs, ook  een super leuk mannetje, altijd ‘in’ voor alles wat je met hem onderneemt. De volle hoeveelheid punten bij gehoorzaamheids cursussen, doggydans, behendigheid, hij kan en doet/deed alles met verve! Hij is ook een volleerd co-piloot op mijn scoot, en staat met zeebenen mee te leunen in elke bocht.De wereld is altijd voor hem in orde als hij er bij is!  Jus is een beetje spraakzamer dan we leuk vinden, dat dan weer wel, maar je kan ook niet alles hebben! Knipogende emoticon Karin ,nogmaals bedankt voor dit heerlijke ventje! Hopelijk kunnen we nog heel lang genieten van onze Jus!! (foto wordt groter bij aanklikken)19okt 2011 Justin 10 jaar

1 opmerking:

Lya zei

Hoi Jenny en Dineke,
Gefeliciteerd met de verjaardag van Justin. Ik hoop dat hij gezond oud mag worden.
Toch zeker wel een slinger opgehangen hé? Dat is hier tenminste traditie.
Het leven met dieren kent hoogte en diepte punten. Sterkte met Prydi.
Groetjes,
Lya