woensdag 16 november 2011

oefenen en een nieuwe 'hondentaxi';-)

Volgende week zijn er VEG examens voor de Aussies, dus worden er elke dag tijdens het wandelen lesminuten ingebouwd. Een paar minuten af en een tijdje zit horen daar ook bij. Mooi moment om even een kiekje te maken.;-) Natuurlijk doen Justin en Colin niet voor ze onder en 'blijven' uit zichzelf braaf mee! Kunnen ze allang!! ;-) Alaska heeft al haar zintuigen altijd op scherp staan: is daar wat???? Jawel hoor! Hij is er! 5 maanden na de bestelling staat mijn nieuwe auto voor de deur! Alaska moest meteen even kijken of het wat was, instappen is nu echt een makkie voor ze!(en voor mij!)

2 opmerkingen:

Lya zei

Gaaf autootje. Ik wens je veel veilige kilometers en genieten toe.
Helemaal mijn kleur ook, ik heb zo'n kleur step.
Groetjes,
Lya

karlijn zei

mooie auto en zo te zien ook goedgekeurd door de honden
veel plezier ermee