donderdag 26 april 2012

Categorie knap!

Daarstraks kwam ik thuis na een paar uur, en dan geeft Alaska me om de beurt alle rondslingerende bezighoud botten aan om weer op te bergen. 3 kauwstaafjes, 2 grote knoken 2 kongs.....eehhh maar 1 kong?? Ga de andere kong eens voor me zoeken! Ze kijkt me verward aan? nog meer? OK de post ligt in de gang die haalt ze op... jaaaa, heel knap, maar ik wilde eigenlijk de Kong! Je ziet bijna vraagtekentjes boven haar wenkbrouwen ;-) Ik bedenk ineens wat, en haal de kong die ik al gekregen heb weer te voorschijn, DIT is een Kong!! zoek de andere! Ahhhhh!!!het lichtje flitst aan ;-), ze vliegt naar buiten de tuin in en even later komt ze triomfantelijk met de verloren kong aanlopen en deponeert die in mijn handen! WAT KNAAAPP!!! SUPERRRRR!! en de jackpot natuurlijk ;-). Wat is het toch een slim Alaska meisje van me, eigenlijk categorie vreselijk knap!!

1 opmerking:

piloot & co zei

dat is een hele .. wat zeg ik.. superknappe dame!!