maandag 28 januari 2013

AH kat

Ik verbaas me er elke keer weer over: op de stoep bij de AH zit (of ligt , ook al vaak gezien) midden voor de deur en ín de loop, heel vaak een Boskat-achtig typje. Hij/zij woont een (drukke)straat verderop bij een breiwinkel, maar vindt het hier duidelijk altijd erg gezellig. Ik moet er met de scoot met een boogje omheen, zit ie niet mee, hij knippert een keer vriendelijk en dat is het dan. Af en toe krijgt ie een aai van iemand , vindt ie ook gezellig! En als zijn baas op de fiets langs komt en hem roept gaat ie er in galop achteraan mee naar huis. En dat al jaren zo! Komisch! vandaag was het niet zo druk daar dus kon ik even een fototje knippen met mijn mobieltje.

1 opmerking:

Lya zei

Ja grappig hé.
Hier was een hond die bij een terras op de markt hoorde en vaak aan de voeten van Hugo lagStandbeeld op de markt).Dat is dan zo'n vertrouwd beeld.
Toen hij dood was was het zo leeg, zo kaal.....