dinsdag 12 maart 2013

brrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Gisteren was het net als vandaag snijdend koud, maar gelukkig is dat in het bos wat minder erg omdat de wind hier minder hard waait!En zo'n omgevallen boom is altijd een gewild foto objekt! ;-)


 

Voor mij zelf was het gister ook een beetje brrr! Maar dan omdat ik eindelijk na bijna 7 mnd voorbereiding in Utrecht terecht kon bij de chirurg die mijn schildklier eruit moet gaan peuteren. Lange vermoeiende dag waarin ik wel langs tig artsen en afdelingen moest voor allerlei voorbereidende zaken, maar het is nu wel in 1 keer allemaal geregeld. Als het goed is wordt ik op redelijk termijn opgeroepen voor de operatie......toch ook een beetje brrrrrrrrrrrr dus.En die rolstoel taxi was ook een aparte gewaarwording! Taxi's zijn zo bij zo niet iets waar ik in zit, en dan meteen zo..... maar wel een fijne van deur tot deur oplossing als je alleen moet(als je het wachten op de thuisreis even niet mee telt ;-))!

2 opmerkingen:

Marjo zei

hee bij jou ook de schildklier verwijderen, ik wens je heel veel sterkte komende tijd

Lya zei

Jenny heel veel sterkte voor en na de ok toegewenst.
Tijdens de ok veel wijsheid voor de dokter.
Groetjes,
Lya