vrijdag 12 juli 2013

even alles op een rijtje...,het was me het jaartje wel.;-)

Deze tekst kreeg ik ooit van iemand en wat is het vaak waar! Bovendien,sommige scenario's kun je ook beter niet tevoren weten .;-)
Vorig jaar maart begon het gedoe met ineens doodziek zijn en hup per ambulance in het ziekenhuis belanden met een ontstoken galblaas : geopereerd! Toen vond in juni de dokter dat mijn schildklier toch wel erg groot werd, daar moest iets aan gebeuren. Maar dat liep via de cardioloog , internist ,chirurgen, echo's ,'kastjes' , event recorder ,3 CT scans en labonderzoeken net even anders dan gepland . Ondertussen brak ik mijn enkel op 2 plaatsen, ziekenhuis! ,en zat ruim 3 maanden in het gips( + tig rontgenfotos), kon 5 maanden niet meer zelfstandig het huis in en uit, wachte 6 maanden op de inmiddels noodzakelijk geworden rolstoel veranderingen. Ondertussen verloor ik mijn co-pilootje Justin, kreeg een ontsteking in mijn mond en was een maand zoet met een bijna ontwrichte kaak en een kies minder.En op 1 mei raakte ik dan eindelijk mijn schildklier kwijt in Utrecht (hals 10cm slanker,wat is dat een smak minder benauwd). O ja, en een (andere!)chirurg moest nog een mammografie en de jaarlijkse controle van mijn borst doen, dat kon tenminste wel op 1 dag en was gelukkig goed. Inmiddels geven de controles aan dat het best goed gaat en kreeg ik gister te horen dat ik zomaar een jaar mag wegblijven als er niets geks gebeurd! WOW ! :-)
Als je alles zo op een rijtje zet was het best veel qua gezondheid, maar goed dus dat je niet alles tevoren weet. Een mens steekt dan toch meer weg dan dat ie dat anders had gedaan! Mijn vriendin zegt altijd, laten we 5 minuten even lekker zeuren en dan verder gaan met gezellige dingen! Dat heb ik nu dus gedaan! ;-)  Richt je op de zon, dan valt de schaduw achter je!,dus laat de zomer maar komen!! OK in de rolstoel nu, maar toch! .....het had ook heel anders kunnen gaan! Taart!! We vieren hier principieel alles! ;-)

Geen opmerkingen: