maandag 19 januari 2015

Pechdag!

Omdat het smerig weer was vandaag en Dineke nog geen auto mag rijden... zijn we met mijn auto naar het Binnenveld gereden zodat ze daar even konden uithollen......

Alleen toen ik daar de auto weer wilde starten sloeg de moter loeiend op hol, Jeetje schrikken!! daar konden we niet mee verder zo! ANWB gebeld, die zouden er binnen het uur zijn.. Dineke belde onderwijl Niko, die als reddende engel meteen kwam en de hondjes samen met Dineke heeft thuis gebracht. Ze kwamen samen weer terug met mijn rolstoel zodat ik tenminste uit de auto kon en overstappen in de warme auto van Niko. De ANWB kwam, zag, onderzocht ,en kon er niks mee, en heeft de afsleepdienst gebeld. Auto ging vanwege de zondag naar de afsleepdienst die hem dat morgen naar de Renault garage zal brengen......Ben benieuwd.....
Ik was blij dat ik uiteindelijk weer thuis was.Niko super bedankt voor je hulp , ik was eerst best een beetje wanhopig hoor......

Geen opmerkingen: