zaterdag 2 april 2016

verjaardagen enzo

30 maart , vandaag ben ik zelf jarig, en behalve de leuke verrassing dat Wilma er een dagje was, kwam zomaar ineens Ursula, de fokster van Dögun met bench vol puppies binnen vallen! De pups waren bij de oogarts geweest en ze dacht ik ga eens even iemand verrassen. Geslaagd!! Wat een heerlijke frummels, 7 weken zijn ze hier. We hebben van ze genoten!

 
Haast traditioneel wanneer Wilma er is, zijn we met de hondjes nog even naar de wei geweest. Kunnen ze allemaal even hollen. Zo leuk om te zien hoe Suusje hier geniet!
 


             *****************************************************************

27 maart : sjonge wat gaat dat snel, vandaag is Alaska alweer 7 geworden. Ik hoop dat we nog lang mogen genieten van mijn karaktervolle en lieve hulpmeisje!!

27 maart Vanochtend toen ik de paardjes ging loslaten werd ik 'overvallen' door deze vrolijke IJslanderbende tegen. Wat een ontzettend leuke pups heeft Carolien! Dat was even genieten!!

Geen opmerkingen: