maandag 15 januari 2007

Mooi weer

Wat zie ik daar???
Reeën rennen naar de horizon met Colin er achteraan! Justin kijkt zijn ondeugende maatje na........
Fellow vindt dat dat koekje voor het brave terugkomen nu wel eens kan komen!.....
net als Bouke: ja zeg hee! waar blijft dat koekje nou! ik zit hier te wachten!

Vanochtend was het mooi weer,dus maar eens mijn foto toestel mee.Helaas ging de zon meteen schuil achter de wolken zodra ik de honden los liet ( en schijnt nu weer volop,zul je altijd zien ;-)).Ik was wat foto's aan het maken van wilde zwanen die daar zitten,de honden snuffelend om me heen.Ineens een reuze gespetter in dat drasssige land :5 reeen,vlakbij! Waar die zo snel vandaan kwamen in dat open land??? 4honden zetten meteen de achtervolging in,ik met een schorre niet werkende,want snipverkouden,stem brullen.Zowaar! Fellow ,Bouke en Justin kwamen netjes retour,maar een kleine zwarte Sheltie-kwajongen verdween achter de reeen aan naar de horizon,hoogopspattend water in de verte liet zien waar ze heen raceten. grrrrrrrr. Eindelijk had ik mijn fluitje losgeworsteld uit het vakje en meer op hoop van zegen als dat ik dacht dat het wat zou doen flink erop geblazen.De rest zat stijf voor me zo van ja hee we zijn er al hoor! Dus die flink geprezen en een koekje gegeven.Almaar turend waar Colin zou kunnen zijn,zie ik hem ineens gewoon over het zandpad terug komen racen,helemaal onder de blubber en met een feestgezicht: joepie!! dat was leuk en ben ik niet netjes gekomen op je fluit! Ok maar even netjes laten zitten,en ook maar een koekje voor het brave,zei het met een ruime omweg , komen van dit ondeugende jagertje! ;-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooie foto's Jenny,

Alleen mis ik nog een foto van Colin na terugkomst....hihi

Netjes van de anderen dat ze terugkwamen, hoor!!!

groetjes, Ingrid