woensdag 18 april 2007

Pech

 

Autos zijn heerlijk,maar dan moet er niks fout mee gaan.Gisteravond ontdekte de buurman dat de achterband van mijn auto plat stond. Q&$X**&!! Gelukkig vond hij het zielig voor me en heeft de reserve band erop gezet.Het 'lekke'exemplaar werd even voor de passagiersstoel geparkeerd.
Vanmorgen dus eerst toch maar met de honden weg,en op de terugweg even langs de garage om dat wiel af te geven. O mevrouw,dat maken we meteen even voor u! Hartstikke lief natuurlijk,maar ik heb wel de honden in de auto en er was ook wat met mijn stuur.Zal ik niet eerst......... Wélnee,doen we ook even. En meteen wilde een monteur die band uit de auto pakken.....NIET! Pffffffff,nou die auto van mij wordt zomaar niet gestolen als Bouke er in zit hoor! Potdikke wat ging die er op zeg! Dus eerst maar even Bouke in de meestal openstaande vliegtuigbench gestopt die in de auto staat. De heren konden beginnen! Je had die smoeltjes van Justin en Colin moeten zien... zo heee ! :1 man aan de de achterkant met de deuren open,en 1 man voorin achter het stuur aan het morrelen die ook nog steeds op de toeter drukte.Na even de zaak aangekeken te hebben besloot Colin geinteresseerd bij die bandenverwisselaar te gaan kijken.Ik hoorde ineens 'hallo kom je even kijken?' Potdikke Colin,IN de auto blijven!Ok Ok hij was er al weer. Fellow zit gewoon de hele tijd op 1 bil af te wachten hoelang het gaat duren,en Jus probeert een beetje centraal te gaan zitten zodat ie aan geen van de mannen zich hoeft te storen.
Bouke was stil zodra hij in de bench zat,dat praat wel een stuk makkelijker.
Gelukkig is alles weer klaar,wiel er weer onder,reserve band opgeborgen,betaald(viel mee! €10,-). Hopenlijk blijft alles nu verder heel. De honden gingen languit liggen toen ik naar huis reed.Al dat opletten na het wandelen,daar wordt je knap moe van!
Posted by Picasa

1 opmerking:

piloot & co zei

echt pech
maar het was zo beeldend uitgelegd dat ik echt denk ik een prachtig gezicht had gevonden om ald ie mensen bij die auto aan het werk te zien met alle verbaasde honden erbij :)

(goed inbraakallarm!!)