zaterdag 14 april 2007

Schor

 
Posted by Picasa

Mijn "Terschellinger-Jacht-Sheltie" Colin was weer eens op dreef vandaag!
Vanmorgen zag hij ineens een haas opdoemen(dat stomme beest rende hem gewoon tegemoet!),en wég was ie! Op topsnelheid als een zwarte schicht achter dat beest aan,gewoon de wereld uit! Over sloten door allerlei weilanden tot ie buiten zicht was. Ik heb heb als een gek staan fluiten,mijn longen uit mijn lijf staan brullen,het enige resultaat was en zere keel en een schorre stem.De andere honden stonden tegen me aangeplakt:'we zijn er toch,kijk nou!!' Maar erg veel aandacht had ik er niet voor.Snel de andere honden in de auto gepropt en op topsnelheid omrijden om te zien of ik dat #$XQ&!geval de weg zou kunnen afsnijden. Een heel eind verder zag ik hem door de weilanden racen.Ik kon precies op tijd op de plek zijn waar hij weer een weg zou oversteken. Hij schrok er wel van dat ik daar ineens woedend hem stond op te wachten. Potdikkeme wat een apparaat he?! Hij luistert normaal best heel goed,maar laatst die reeën en nu weer dat haas.....dan gaan er duidelijk watten in de oren! Ik heb verdorie nog steeds keelpijn en een schorre stem! Kun je nagaan hoe ik heb staan brullen! Hij was de rest van de dag wel heel braafjes!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hahahaha, soms zou je ze willen villen......
Dat doet ie anders noooooit.... :D :D :D :D
Groetjes,
Dubhe en Kyrah.