zaterdag 6 september 2008

Helper 2!

Van afkijken leren honden ook! Bouncer is gewoon wat minder flitsend met het aanleren,kan ie niks aan doen,sommige honden hebben gewoon wat meer beton voor hun koppie. Maar als het eenmaal zit weet ie het ook. Zijn 'paps' is voor mij uit zichzelf(!) een echte hulphond geworden. Bouncer ,die graag overal met zijn neus bovenop staat heeft doorgekregen dat wij dat geweldig vinden en zijn pa dan wat krijgt.Een tijdje geleden viel bij hem het kwartje, 'Oooooo,dus als je wat aangeeft wordt de baas heel blij met me én het levert wat op!' ;-) Het is nu haast een soort 'wedstrijd' tussen vader en zoon wie het eerst de post brengt of opraapt wat ik laat vallen. En steeds vaker is het Bouncer die het eerste is. Ik schiet altijd in de lach om dat Dopey gezicht als hij met iets aan komt,het gaat heel voorzichtig ,en in tegenstelling tot zijn soms overijverige vader is het allemaal ook heel!! Niet alleen het voorblad van de tvgids dus! LOLVanmorgen viel de portemonnee op de grond,het fototoestel lag op tafel dus snel geknipt.Geen hoogvliegerfoto,maar wel lollig vond ik!

Geen opmerkingen: