vrijdag 26 september 2008

sommige dagen......

Woensdagochtend zoals gewoonlijk met de honden weg,onderweg hebben ze zoals vaak mais staan snoepen,achter elkaar aan lopen scheuren enz. Aan het eind laat ik ze binnen en ga richting huis. Ineens vliegt Justin overeind en naar achteren,ik denk hij ziet wat. Toen begon Fellow te blaffen,en dat is heel raar dat doet ie nooit in de auto.Dus ik stop en kijk ,staat Justin vreselijk te kotsen en er ligt poep. Heel overstuur ziek hondje! Gelukkig heb ik altijd een rolpapier bij me dus de boel even geruimd en door naar huis. Justin doet heel misselijk aan dus nog een keer gestopt,hij wankelde een weiland in, en almaar verder wankelend van me af,pffffffffff. Roepen kom hier,op het laatst een beetje streng,en gelukkig hij kwam heel langzaam struikelend terug. Snel naar huis en daar werd ie met de minuut zieker,lekte vanachter vocht en schuimslierten uit zijn bekje. Tjonge zeg,je schrikt je toch ik weet niet wat,ga met een fit vrolijk hondje weg en je komt zo thuis! Gelijk de DA gebeld,ik kon meteen komen. Wat een schrik!,ik dacht echt dat ie ging hemelen!
Het is ws toch iets geweest wat hij gegeten heeft waar hij helemaal niet tegen kon.Het zag er uit als een vergiftiging. Nu na 2 dagen is ie gelukkig weer behoorlijk opgeknapt,maar nog wel wat stilletjes en snel moe. Dit soort dagen hoeven niet echt van ons!
Omdat Justin nu even niet de hele wandeling met de anderen kon maken mocht hij mee met de scoot smiddags,een aangepast stuk! vandaag wilde Colin ook graag mee en wat is het leuk om te zien hoe die knulletjes dan samen alles doen! Ik kon er nu weer volop van genieten.
De Aussies mochten dus vandaag samen mee wandelen met de andere baas ,zonder de Shelties!En dat werd nu weer eens onderlangs het "trappetjes bos". Vanwege Fellow nu niet omhoog,maar lekker onderlangs de 'berg'rand in het zonnetje. Wel even een fototje gemaakt waarop duidelijk te zien is waarom het daar zo heet!

1 opmerking:

Marjo zei

He jakker Jenny, mijn hnekharen gingen overeind staan bij je verhaal over Justin, hopelijk knapt je grijze kereltje weer snel op.

doei
Marjo