woensdag 21 januari 2009

'hulp'hond

Hij doet echt zijn best hoor! Maar ik schiet er af en toe wel van in de lach. Alles wat op de grond ligt zal ik wel heeeeeeeel blij mee zijn en wordt me in de handen gedrukt: beukenootje wat uit de vacht van Colin gevallen is,een snippertje krant... enz enz!!!
Vanmorgen was ik een poosje weg, en toen ik terug kwam lag alle post die gekomen was in de kamer voor mijn stoel!
Nu Bouncer eenmaal door heeft dat helpen ons blij maakt komt hij bij alles wat hij denkt te horen vallen aanvliegen om vooral vóór zijn paps er te zijn om te helpen! Het heeft 4,5 jaar geduurd voor hij de clou door had, maar dan heb je ook wat! LOL

1 opmerking:

Marjo zei

O geweldig hij heeft zichzelf een 'taak' gegeven, en die voert tie uit tot in de puntjes!!
Wat fijn voor Bouncer, hij heeft zijn plekje weer.

doei
Marjo