maandag 9 augustus 2010

indrukken

Ook al ben je 'al' bijna 15 weken, alle nieuwe dingen geven zoveel indrukken dat je er helemaal moe van wordt! ;-)
Vanmiddag kon ik eindelijk Geisli voor een klein scootrondje meenemen. Met de leenscoot was het te gevaarlijk, en in de gietregen is het ook niks, of er moest weer wat anders...... Vanmiddag had ik de tijd om hem om mijn gemak aan en rijdende scoot te laten wennen. OK, hij brengt het ding elke avond mee naar de schuur, dat heeft hij vanaf dag 1 elke dag uit zichzelf gedaan. Maar de weg op, en allerlei dingen vanuit een ander,rijdend perspektief te zien, dat was nieuw. Hij deed het super, of hij het al jaren deed!Stoer in het co-piloot tuigje tussen mijn benen,en op een schelpenpaadje gewoon lekker los mee.Netjes op en af stappen: goeeeeeeeeeeedzo!!!= koekje.Zitten naast de scoot als er een trimmer aankomt: goooeeeeeeedzo!!! Zit!!= koekje! ;-) Hertjes gekeken...wufwuf...nee!! kwispel OK dát is braaf, geitjes gekeken....wufwuf..nee!..zoooo ja, dát is braaf!! kwispeldekwispeldekwispel!:-)
Alles bij elkaar een kwartiertje, maar hij ligt nu bewusteloos alle nieuwe indrukken te verwerken!Ik ben trots op hem hoor,wat is het toch een geweldig cool mannetje!!

Geen opmerkingen: