zondag 10 oktober 2010

beetje memory lane

Ma was er vandaag en de hondjes letten dan heel goed op, want bij haar valt er nog wel eens wat 'perongeluk' op de grond! ;-)
na de koffie genieten ook de hondjes ontspannen van de gezelligheid Daarna gaan we vanwege het prachtige weer een rondje memory lane doen richting Heelsum waar ma haar jeugd heeft doorgebracht en haar ouders begraven liggen. het graf van mijn opa en oma Ma zei, iedereen uit mijn jeugd ligt hier! verdrietig en toch mooi! Hier woonden mijn opa en oma heel veel jaren, en zo zag het er vroeger uit. Mijn opa had een sigaren winkeltje.Mijn moeder is vanuit hier ook getrouwd en het is ook mijn geboorte huis omdat mijn vader toen in Indonesie was.
Zo verscholen en wat vreemd ziet het er nu uit! Ma heeft genoten, en eenmaal thuis kwamen de verhalen van vroeger volop los. Goed om dit gedaan te hebben!

Geen opmerkingen: