vrijdag 19 november 2010

helicopter

Vanmorgen toen ik met de hondjes onderweg was zag ik heel laag een helicopter ,grappig hij leek wel stil te hangen pal naast een hoogspannings mast. Ineens herinnerde ik me dat ook van een paar jaar terug, alleen was dat een klein 2 persoons mini helocoptertje die de masten en kabels langs vloog om ze te checken(denk ik?) Maar dit was een gewone meerpersoons stevige helicopter. Ik ben dus maar even blijven staan want als hij deed wat ik dacht dat hij deed zou hij echt wel mijn kant op komen omdat ik vrijwel naast een mast was. En idd, overdwars stapvoets vliegend kwam hij dichterbij. Voor de zekerheid maar even Geisli bij de halsband gepakt want ik weet niet hoe die reageert op zo een heel laag vliegend brulmonster. Eenmaal vrijwel pal boven me zwaaiden de mensen erin even een groet naar me ,ze waren ook echt zo heel vlak bij! Heel apart.De honden waren perplex,die zagen dat ding pas echt toen hij pal boven ons was, ze hadden wel om zich heen gekeken waar dat lawaai vandaan kwam, maar door de auto konden ze hem eerder niet zien. Alaska en Geisli gingen er voor zitten en staarden met de kop in de nek naar boven, helemaal niet geschrokken of zo. Justin keek gewoon staande het ding na, en om Colin moest ik nog het meest lachen, die ging helemaal op zijn achterpoten staan om goed te kunnen kijken. (ooit nam hij bij zo'n gelegenheid zelfs een luchtsprong of hij dat brulding kon pakken! LOL) Stoer allemaal hoor!

Geen opmerkingen: