vrijdag 16 december 2011

post.....

In deze tijd van het jaar zijn Alaska en Geisli er maar druk mee! Iedere keer horen we de brievenbus en ligt er weer post of reclame. En alles wordt stuk voor stuk netjes op mijn schoot gelegd!Ik zat met het fototoestelletje in aanslag, maar alle 'onderweg' fotos zijn hevig bewogen. Als laatste hoorde ik een hoop gebonk en geworstel in de gang, en even later kwam Alaska binnen met de loodzware nieuwe Bader in haar bek!Wat knap van haar om die ,óndanks Geisli goedbedoelde hulp ;-), van de grond te kunnen krijgen en me te komen brengen! Zo'n knappe meid! Geisli had trouwens een berichtje van de vriendenloterij in zijn bek met een prijsje! Ook niet verkeerd!

Eerder deze week onderweg met de wandeling kwam er uit het bos een eenzame 'wolf', althans dat dacht Geisli :-).Het bleek een 'walk-about' husky mix die gezellig bij ons aansloot en waarvan we later gelukkig de rechtmatige eigenaar tegenkwamen! In de loop der jaren hebben we zo al aardig wat van die aansluiters gehad. :-) Ons honden clubje ziet er denk ik gezellig uit?!

Geen opmerkingen: