zaterdag 16 juni 2012

Déjà vu en zo

Vanochtend vlogen Alaska en Geisli een kaal maisveld op en toen zag ik het ook:  er liepen 2 'ietsen' een heel eind verderop. Ik denk hazen!!(zit in mijn systeem ;-)), maar meteen zie ik dat het 2 hondjes zijn niet veel groter dan hazen. Ik herken ze ook als de 2 van een boerderij verderop , en ze zijn duidelijk 'walkabout' . Ooit heeft Bouncer hetzelfde gedaan en toen moest ik al grinneken, de oudste van de 2, een wit/bruin fokkie, heeft nml nogal een ego en had niks met aanstormende zwarte brulboeien: Of ie maar wilde opzouten! Bouncer was toen zo perplex dat ie dat ook deed. En ook nu gebeurde hetzelfde weer: toen Alaska en haar staart ;-) er bijna waren draaide ze zich om en nam een klein sprintje richting de aanstormers.Die gingen meteen in de ankers: dit verwachten ze totaal niet!.Waarop het witje zich kalmpjes omdraaide en weer verder wandelde. Mijn 2 lef-Aussies dropen af! De geschiedenis herhaalt zich!
****************
Ik had ze gister in de gietregen al gezien, en vandaag even met mijn telefoon gekiekt. Maar ik geloof dat het verdwaalde droogbloemen zijn die zich 'in het wild' hebben gevestigd?!
Terwijl ik bezig ben gaat Geisli er meestal maar bij zitten: dan wacht ik wel!
Nog iets waar ik toch even van moest slikken.De hondjes zitten al in de auto en ik ben nog even bezig om de foto's naar de mail te sturen. Kijk naar rechts : Geisli! ,die zit voorin naast me voor zich uit te staren! Het stomme is dat zijn oom Fellow dit jarenlang altijd deed als ik ergens stilstond en moest wachten dat het me nu dus eerst gewoon niet opviel!  Zoiets blijft duidelijk op je netvlies? De geschiedenis herhaalt zich, alweer! Alaska ,Colin en Justin blijven netjes achterin zitten en liggen......

Geen opmerkingen: