maandag 13 juli 2009

Ik zeg nog zo: géén bommetje!

Waar ik al een tijdje bang voor was gebeurde vandaag, al rond-racend gleed Alaska in de sloot,ik hoorde plons.............toen even niks, toen plonsplonsplonsplons en daar was ze weer. Keek me even aan, en hoppa: PLONSplonsplonsplonsplons enz enz. Geen fototoestel bij me natuurlijk, dus thuis nog even snel de restjes blub op de kiek gezet,als goede Aus is het er ook zo weer af als het opdroogt. Ik ben bang dat ik weer een 'bommetjes' monster heb,onze laatste honden'dame' Suus was net zo! Duikbootje en bommetje waren haar favoriete spelletjes.Alaska had dat duikbootje al ontdekt en nu dus ook 'bommetje'! :-)T'was leuk hè ome Bouncer!(die nooit in gore sloten springt:-)) Eenmaal droog moesten wel alle kleefbolletjes er nog af!

2 opmerkingen:

piloot & co zei

ik vind haar inclusief een laagje blub echt helemaal prachtig lololol

Anoniem zei

Nu de slofjes en het badjasje nog, hahaha!