woensdag 29 juli 2009

Vondeling

Vanochtend was Justin een stukje achtergebleven met het ochtendrondje, en begon hij ineens te blaffen. Ik denk ik heb wat gemist ,maar ik zag niks.De andere honden stoven er ook blaffend heen,dus ik roep hou op kom terug! Moest even doorroepen maar ze kwamen netjes, en achter ze aan holde wat klein grijsachtigs met een hoog staartje.Pfffff! Mini katje! En totaal niet bang van de honden! Hij/zij stapte zo de auto in en klom snorrend naar mijn nek! OK,dat werd dus een kort rondje!;-) Even gebeld dat ik met 'wat extra's' thuis kwam, en er stond al een bench met bak,voer en water voor het hummeltje klaar. De dierenambulance heeft het frutsel daarnet opgehaald, bleek dat er ook een daar in de buurt gedumpte moederpoes met nog 1 jong in de auto zat, er waren 2 andere kittens ontsnapt mijn vondeling was daar ws 1 van.Er moet midden in het Binnenveld dus nog zo'n eenzaam klein dingetje lopen,ahhhhh sneu!
Maar deze hond-vriendelijke kleine is nu herenigd met zijn familie en krijgt hopenlijk snel een aardig baasje!

Geen opmerkingen: