donderdag 2 juli 2009

pech en plezier

Ik had afgelopen week al een paar keer dat ik dacht wat gek dat de meter van mijn scoot al zo laag staat, maar verder niet teveel over nagedacht. Gister had ik 1 boodschap in de buurt gedaaan, verder niks. Gisteravond hadden we bezoek, en die wilden nog wel even onze paardjes zien, dus ik zeg als jullie weggaan dan rij ik wel even mee erheen. Zo gezegd zo gedaan, Justin mocht nog even mee. Kwam ik op de wei (die loopt tegen een helling) ging ineens het rode lampje van de accu branden,pfff wijzer helemaal laag. Ik schrik ! Zij meteen: o jee, kom je nu nog wel thuis. Maar dat is vlak bij gelukkig en de helling af! Affijn, ze vonden de wei en de paardjes leuk, en ik ben erna stapvoet weer naar huis gereden met Justin gezellig ernaast. Thuis flikkerde het ding alweer.Accu leeg! Met dit weer nb!Meteen aan de oplader(die keurig het laadt lampje liet zien), en vanochtend vroeg meteen gechecked. Hij leek vol, maar zodra je de sleutel omdraaide begon hij alweer terug te lopen, dus de fa gebeld: mevr de monteur beldt u zo meteen! Niet! Om 12 uur weer gebeld, ja het is heel vervelend maar er is niemand richting Wageningen, we komen morgen ochtend met een nieuwe accu! Zucht(ben benieuwd) Het probleem was dat we vandaag afgesproken hadden om naar de Landleven dagen te gaan, een countryfair bij kasteel Hoekelum vlakbij. Dat moest dus nu met de rolstoel,pffffff, ik heb er echt zere handen en armen van, maar we hébben gelachen! Alles wat er gekocht werd, werd achter me aan de handvatten van mij stoel gehangen, ik had echt een enorme bochel aan de stoel op het laatst, en als ik leunde kiepte ik achterover! Dus een beetje rechtop blijven was wel erg nodig, mensen schoten er overal van in de lach als ze ons zagen! Maar het was echt leuk(en heet), een hondenschool met een demo waterwerk(lekker voor die jachthonden nu! ) in de gracht,roofvogels en heel veel standjes! Human nature, normaal het merk van de ANWB stond er met die ierse laarzen voor ruim de helft,en jacks van 150 nu voor 35 euro. Daar hingen dus ook elk 2 paar van aan mijn stoel ;-), ik een leuk doorgestikt jackje ergens anders en hoop lekkere hebbedingen, wat frutsels en een schapenvacht(mooi!!!!).
De honden waren allemaal thuisgebleven vanwege de warmte.Radio aan , de Shelties in de kamer en de Aussies(+pup) in de keuken met de deur open naar de tuin, en alles was rustig en heel gebleven toen we na een paar uur terug kwamen(ik had het al een paar keer kort zo geoefend hoor).
Al met al een dag met pech en een heleboel plezier, heerlijk weer zo'n uitje, krijg wel spierballen van met een rolstoel op zo'n groot grasland hoor!
Annika nam een stel foto's,te zien via haar blog.

Geen opmerkingen: