donderdag 13 augustus 2009

buitenritje

Vanmiddag hebben we geprobeerd of Alaska het leuk zou vinden om met de paardjes mee het bos in te gaan. Ik heb haar met de scoot naar de wei gebracht en samen met Colin(omdat we dachten dat ze dat prettiger zou vinden als hij er de eerste keer bij was), heeft ze een klein rondje samen met Dineke en haar IJslander Urta gemaakt, met mij hobbelend en hotsend op de scoot in hun kielzog. ;-) Nou ze vónd het leuk! En ze had Colin helemaal niet nodig! Volgens mij zit het in hun genen als cowboy hond! LOLIk heb het een en ander al hobbelend geprobeerd op film vast te leggen. In iedergeval is het duidelijk genoeg dat ze het GEWELDIG vond. Colin ook, maar die hield wel goed in de gaten of ik wel meekwam. Na een kwartiertje heb ik beiden met de scoot weer mee naar huis genomen.Het filmpje:

Geen opmerkingen: