dinsdag 25 augustus 2009

zo een hadden we nog niet hoor!

Sjonge jonge Alaska houdt ons wel bezig! Hoe meer ze gaat puberen des te meer ze verzint. Waren veel dingen tnt eng, nu staat ze er tegen te kijven(mag niet van ons, flauw he?!) Als ze koeien ziet gaat ze desnoods dwars door de sloten er op af (mag niet van ons, ook al zo flauw).Vanochtend had ik even niet op tijd in de gaten dat er in een weiland schapen waren gezet: hoppa, rennen en er achteraan, knotsgroot weiland! (dát mag al helemaal niet van ons, vréselijk flauw!)uiteindelijk kwam ze terug en kon ik met een totaal hees geroepen stem nog even ongemeend 'goedzo' piepen omdat ze netjes voor me ging zitten. Auto's die langsrijden...., fietsers, brommers, nou ja eigenlijk alles wat beweegt gaat ze achteraan als we het niet optijd zien en ingrijpen. Stofzuiger.......je snapt het al,(weer een flauwe baas!) En daarnet zaten we eindelijk aan een kopje koffie haar daden te bespreken, we kijken even om........madam ligt (nat geregend!)languit OP de tafel uit te rusten van al haar idioterieën! En aangezien we toch al doorgaan als ernstig flauwe bazen, mocht DAT dus ook niet! Pffffffffff, nee ontspannen genieten van een pup is er niet bij! T'is nogal vermoeiend! Zo een Aus hadden we nog nooit,zou het ooit nog wat worden?

1 opmerking:

Anoniem zei

HOI JENNY,
NATUURLIJK WORDT HET WAT MET ALASKA. ONZE MAGGIE HAALDE DEZE STREKEN OOK UIT ALS ZE DE KANS KREEG. OGEN VOOR EN IN JE ACHTERHOOFD EN GOED OPLETTEN, DAN KOMT HET ALLEMAAL GOED. JE MOET HAAR HET SUCCES ONTNEMEN. HET VALT NIET MEE, IK WEET HET IK ZIE NML. MAAR ZO'N 10%, MAGGIE'S OGEN ZIJN PRIMA. AAN HAAR OREN ZIE IK WAT ZE VAN PLAN IS. ZE IS NU NET 2 EN BIJNA DE HOND DIE IK ME WENS. 'VRIJHEID ZIT IN DE BEPERKING IS ONZE KREET'.
GROETJES,
LYA