dinsdag 23 maart 2010

de zon breekt weer door..

Vanochtend waren de Shelties gelukkig weer monter genoeg om ze mee te nemen voor een klein rondje,het begon nog wat mistig en bewolkt maar al heel snel kwam de zon erdoor.Justin en Colin zetten er meteen de sokken in! Fellow en ik komen er kalmpjes aan achteraan!Wat een opluchting om mijn mannekes weer zo te zien marcheren! Zo het uitzag van de week had ik dit niet zo snel durven hopen!Fellow krijgt er dorst van, gelukkig staat er in de kleine greppeltjes nu ook water, de sloot redt ie niet meer met zijn zere poten. Als ik een pauze inlas gaat Justin meteen het lekkere verse voorjaarsgras proeven, Fellow gaat zoals gewoonlijk bij mijn voeten liggen uitrusten tot we verder gaan.Mooie sfeerplaatjes maken die overjarige rietstengels!En ik zag de voor mij dit jaar allereerste Grutto! Het is echt voorjaar!! Alaska mocht met Urta mee voor een lekker rondje om! Ze geniet al net zo van 'mee met de paardjes' als Fellow altijd deed.Ze vertrekken dan ook pas als ik met hem al weg ben, zodat hij het zadel niet in de gaten heeft en zich vreselijk verheugt op iets wat ie niet meer kan.
Ik heb ze even opgewacht toen ze terugkwamen.

Geen opmerkingen: