donderdag 25 maart 2010

weer die straat.......

De gemeente had nog niet genoeg geknutseld aan onze straat, das duidelijk.Afgelopen week werd al het gras omgehaald en opnieuw ingezaaid(lekker voor alle kinderen hier die daar altijd spelen :-( ), en gistermiddag lag er ineens een brief of alle autos vandaag maar konden moven want ze gingen parkeervakken maken.Nou das een beetje lastig voor mij, ik heb een eigen plek voor de deur en kan dat niet zomaar. Desalniettemin stonden ze om 7uur aan de bel te duwen of er brand was. Nou ja mijn auto mocht dan wel aan de andere kant van de weg staan en hoefde de straat niet uit. De buren zitten in verweggistan en komen in april pas thuis, dus die auto stond er ook.Zucht. OK, het is goed gekomen en de lijnen staan er,op de meest ongelukkige plekken zodat er nu autos pal voor de paadjes naar de voordeur zouden moeten parkeren waar verder geen stoep is.Heel handig als er iets bij je bezorgd moet worden....... In al dat gediscussieer tussen bewoners en de mannen die het moesten gaan doen,wilde ik met met scoot weg om Fellow uit te laten.Precies optijd dus, want ze hadden dus ook ijskoud een parkeerplek willen maken pal voor het pad waar iederen uitmoet met de fiets ect.Met mijn scooot had ik dan een enorm probleem gehad. Grappig wel om te zien hoe Fellow dan niet, maar dan ook totáál niet,reageert op al die mensen om ons heen.Hij bracht me 2 keer een stokje op de voetenplank van de scoot, en toen ik daar niet op reageerde ging hij gewoon naast de scoot liggen tussen die mannen,zonder ook maar 1 blik op ze te hebben geworpen! Tís echt Fel: wat me niet interesseert IS er niet! Wel altijd heel makkelijk hoor!
De anderen gingen ondertussen naar de paardjes om die te voeren en het bos.De nieuwe telefoon is meteen even getest op het maken van fotos! ;-)

Geen opmerkingen: