maandag 7 maart 2011

Pfjoe!! wat een heisa

Was ik daarnet met de hondjes in het Binnenveld, en ik denk waar komt dat lawaai vandaan, het werd harde en harder...Klonk als een dichtbij helicopter?? Maar ik zag hem niet...... Nee dat kwam dus omdat ik te hoog zocht :-) ,ineens zag ik hem aankomen,krap over de elektriciteits mast en weer wat lager verder echt récht op me af. Meteen Alaska en Geisli vastgepakt,ze zijn natuurlijk wel wat gewend hier in een landbouwgebied met de meest grote en rare apparaten, maar het zijn niet echt 'helden' zeg maar ;-).Justin en Colin weet ik zeker dat die nergens om geven, bovendien hebben die ook een paar jaar meer ervaring. Al snel was het ding ook vlak boven ons, de grote zijdeuren waren open en daar stonden een paar mannen in(dood eng!, al zullen ze wel gezekerd zijn)Het was zo iets dus:
De Aussies schrokken er gelukkig niet van maar keken stomverbaasd omhoog naar die zwaar kloppende heisamaker,dus liet ik ze weer gewoon los zodat ze hem konden nakijken. Nu heb ik de afgelopen 2 jaar een soms ongelijke strijd gevoerd met Alaska dat ze niet achter vogels, koeien, traktors, autos, brommers, trimmers, eenden, kippen, mestkarren enz enz enz.... aan mocht jakkeren, en dat gaat nu gelukkig al heel goed! Maar ze wist heel zeker dat ik nóóit iets over helicopters gezegd had!;-),en dan staat er ook nog precies daar waar we zijn een weiland open........Hond met grootheidwaanzin, das duidelijk!!

Geen opmerkingen: