dinsdag 15 maart 2011

scoot-perikelen

Nadat mijn scoot door een wat bokkige monteur 1,5 week geleden was afgekeurd met een: als u stil komt te staan moet u maar bellen ik kan er niks meer aan doen... Heb ik tot vandaag gewacht om naar het WMO loket te gaan, dat bericht van de leverancier zou toch inmiddels al bij de gemeente moeten kunnen zijn. Niet dus! De gemeente verandert op 1 april van hulpmiddelen leverancier en de oude heeft dus duidelijk (misschien ook begrijpelijk) minder haast om zaken nog te regelen? Alles uitgelegd aan de mevr van het WMO loket, die belde naar de betreffende wmo consulente, en zij beloofde om achter dat nog niet ontvangen rapport aan te gaan en er meteen werk van te maken zodat ik in iedergeval zo snel mogenlijk een veilige scoot ter beschikking heb van de oude of alvast van de nieuwe leverancier! Met papieren mee om in te vullen voor de aanvraag van een nieuwe scoot kon ik een beetje opgelucht weer huiswaarts. Thuis uiteraard alles accuut ingevuld en inmiddels is de aanvraag alweer op de terugweg richting gemeente. En ja hoor,meteen erna kwam een telefoontje van de oude leverancier dat ze benaderd waren door de gemeente en dat hij ging proberen alles toch nog voor me te regelen...........Pffff , zou ik toch eens niet zijn gegaan........had ik denk ik erg lang kunnen wachten op vervanging?! Ben benieuwd, wordt vervolgd in iedergeval!

Geen opmerkingen: