woensdag 27 april 2011

1 jaar!

Vandaag is onze Geisli 1 jaar geworden!

Het is een lieve vrolijke lebberkont, die vreemde mensen en voor hem vreemde dingen soms nog wel erg spannend vindt.Maar met een heel sociaal karakter! Hij leert snel en makkelijk en heeft zoals ik gisteren weer merkte een behoorlijk probleemoplossend vermogen! :-) : Ik had moeizaam zijn kong volgepropt en dichtgemetseld voor tussen de middag wanneer ik meestal een aantal uren naar mijn moeder moet.Draai me nog even om omdat ik wat vergat en zie dat Geisli met zijn kong de tuin in gaan en hem een paar keer omhoog gooit zodat ie op de stoep stuitert..., hoefde hij de inhoud alleen maar erachter op te soppen!

1 opmerking:

Lya zei

HARTELIJK GEFELICITEERD MET DE VERJAARDAG VAN GEISLI WE HOPEN DAT HIJ GEZOND HEEL OUD BIJ JULLIE MAG WORDEN.
WAAR KEN IK DAT MET DIE KONG VAN? JUIST JA ONZE MAGGIE DOET HET PRECIES ZO, DIE GOOIT WEL ERG MAKKELIJK MET ALLES, MAAR JE WENT ERAAN ;-).
Groetjes,
Lya