dinsdag 19 april 2011

Siesta

Onze honden wandelen 2 maal daags ruim een uur, maar bij thuiskomst is hun energie nog lang niet op,ze moeten allemaal nog een poosje afbouwen van alle aktie.Nu na de lunch ben ik even binnen bij de computer gaan zitten en realiseer me ineens dat het STIL is.Alleen het zachte snurken van Prydi die naast me op een stoel ligt is te horen,en de vogels buiten.Alles is helemaal in dromeland, zelfs de cavia's liggen op hun zij languit te slapen!Ik weet dat als ik opsta om weer naar buiten te gaan iedereen weer wakker is en klaar voor de rest van de dag. Maar voor nu heerst er RUST,en ik betrap me erop dat ik dat best even prettig vind!(o jee ik word oud?!)

2 opmerkingen:

Lya zei

Jenny géén paniek, een mens is zo oud als hij/zij zich voelt.
Groetjes,
Lya

karlijn zei

afentoe is een siesta van de honden heerlijk hahaha