maandag 22 augustus 2011

agossie......!

Sja, dit zie ik dus nooit, maar Dineke heeft het dus nu maar eens op de foto gezet. Mijn grijze co-pilootje ligt dus standvastig bij het achterhek te wachten als ik naar ma ben. Ahhhhh, hij wil zo graag mee, maar dat gaat nu eenmaal niet altijd als ik ook nog boodschappen moet halen voor ma.Ik heb hem daarnet maar even als troost een stukje meegenomen met de scoot: helemaal happy Justin-ventje! Hij ligt nu stijf naast mijn bureaustoel,dan kan ik niet zomaar verdwijnen zonder dat ie het merkt!
Overigens doet Alaska precies hetzelfde als Dineke met de fiets via het achterhek vertrekt.Maar die ligt zo-bij-zo graag veel buiten, das iets minder sneu?

1 opmerking:

karlijn zei

wat een grappige foto vooral met z'n 2e haha die van mij de jongste dan zit altyd op tafel als ik wegga en hij springt er dan soms te laat af dus betrap ik hem haha