maandag 1 augustus 2011

frisbee pret met een staartje en verliefde Jop

In het kader van afleiden en moemaken(Alaska ;-)),heb ik tegenwoordig tijdens het wandelen regelmatig de frisbee weer erbij als er een mooi glad gemaaid weiland open staat.Ik doe het niet te vaak als alle honden erbij zijn, want het maakt nogal een heisa: Alaska heeft de meest hoge krijs-gil-kef als ze de frisbee maar ziet.Geisli doet terplekke mee ook al weet hij niet waar het over gaat, en Justin en Colin supporten nu eenmaal alles graag! Vandaag gooide ik een aantal keren, en probeer dan tegelijk fotos te maken, wat best erg lastig is :-) Maar een aantal zijn best leuk geworden. En terwijl ik mijn toestel even op een andere stand zet, staat Alaska voor mijn neus zonder frisbee. In 3 sec is ie weg! Ehhh zoek je frisbee! Huh, frisbee? had ik niet hoor, weet ik niks van! Ehhh iedereen ZOEK de frisbee!!! Niet! Ik zie hem dus ook nergens meer en na een poos soebatten om dat ding te zoeken vertrek ik zonder toch maar naar huis! Hoezo fanatiek?! ;-)
Thuis in de tuin is Joppie door de warme zon ineens weer helemaal aktief en meteen ook verliefd op de stoffer! Hij maakt er soms helemaal kleine toeter/piep geluidjes bij ,maf beest! Kum moet dat wel even van dichtbij bekijken hoor!
Colin is nog moe van het wandelen en frisbee-blaffen, dus die doet gewoon een tukje!
Na de koffie zijn we met fiets en scoot teruggegaan naar de frisbee verdwijnplek. (het is toch best zonde van zo'n mooie cadeau-frisbee,en de andere is al kapot) Dineke heeft al vaker zo'n ding teruggevonden in een slootkant, dus je weet maar nooit! En ja hoor, na enig speurwerk vindt zij de frisbee terug in het slootje naast het weiland. Gelukkig dat er maar een klein beetje water in stond zodat hij in beeld bleef.
De nieuwe knal oranje E-bike deed het super, de scoot ook, het zonnetje scheen, eigenlijk was het best een heerlijk ritje dankzij de verdwenen frisbee!

Geen opmerkingen: