woensdag 17 augustus 2011

testen

Na een tijd piekeren ,zal ik...en wat zal ik dan, heb ik een nieuwe lens voor mijn toestel gekocht. Een alround zodat ik dus niet steeds van lens hoef te wisselen.Meestal lever je dan iets aan kwaliteit in, maar het gemak als je op pad bent is toch wel erg groot.Vandaag kwam hij binnen en heb ik meteen wat test fotos gemaakt om te zien wat ie kan. En omdat ik dat maar weinig doe, heb ik ook maar eens mijn cavia-dames op de foto gezet!Dit zijn dus in volgorde van leeftijd: Teddy, Wiske, Lucky-lady en Roxy. De laatste 2(beige en wit/zwart)zijn ex slangenvoer gevalletjes.;-) Met de lens ben ik wel blij geloof ik!
foto wordt groter bij aanklikken.

2 opmerkingen:

Belevingsgericht werken zei

Leuk om je dames ook eens te zien op je weblog. Ik kan me voorstellen dat je blij bent met je nieuwe lens!

karlijn zei

wat een mooie foto's kun je er mee maken zeg en trouwens ook leuke modellen