zaterdag 3 september 2011

tempo!!!!

2011_08_01 alaska  fanatiek

Omdat Alaska nogal graag ergens achteraan gaat  is de frisbee een welkome hulp om haar wat dat betreft aan haar trekken te laten komen (op hoop van zegen dat ze dan minder let op alle andere ‘najaagbare’ objekten Knipogende emoticon). Het is zo ontzettend leuk om te zien hoeveel plezier ze heeft met de frisbee! Het is natuurlijk meer apporteren, maar daar zitten wij helemaal niet mee! Glimlach Ik probeer de frisbee  een zo mooi mogenlijke verre scheervlucht  te laten maken,Alaska scheurt er op topsnelheid achteraan,maakt een voorwaartse waaiersprong en plukt hem uit de lucht. Op dat moment begin ik te joelen en in mijn handen te klappen: Yehhh!! Goedzo , jaaaaaaa, joepie!! (en woorden van gelijke strekking )Ze draait dan op haar hakken om en komt in het zelfde tempo als op de heenweg de frisbee terugbrengen. Whap in mijn handen! Het laatste stukje op me af zie ik haar hele kont als een gek wiebelen, het staartje alleen kan al dat entousiastme niet bijhouden!  Dat ze dat in zo’n tempo nog voor elkaar krijgt he?!!

Om Geisli niet helemaal over te slaan hou ik haar af en toe even vast en gooi voor hem, vindt ie erg leuk. Hij laat de frisbee op de grond komen voor hij hem pakt, dan rent hij naar mij terug en laat de frisbee een meter of 5 voor hij bij me is vallen. Ach, hij heeft personeel voor de opraap werkzaamheden Knipogende emoticon En eigenlijk vindt hij het op en neer rennen met Alaska toch veel leuker! En  zo hebben ze alletwee  lol!

Justin heeft zijn eigen kleine zachte frisbee,ik wil liever niet meer dat hij mee rent, hij is iedere keer kreupel natijd. En zo heeft hij ook schik ! O ja en dan is Colin er nog…..die graaft gaatjes!Glimlach

Geen opmerkingen: