zondag 1 januari 2012

Gelukkig Nieuwjaar!



Gister was het voor Alaska en in mindere mate Geisli een beetje afzien.Tnt was het bij ons in de buurt keurig stil gebleven, maar met oud op nieuw is er met volle overgave de hele dag geknald.Met een soort bombardement van 12 uur tot 2 uur snachts. En al die tijd durfden ze niet naar buiten.De opluchting was om kwart over twee vannacht dan ook groot voor ze om eindelijk na half twee smiddags weer te kunnen plassen ;-)Maar toen wij naar het 12 uur vuurwerk gingen kijken wilde Geisli toch ook wel alles zien!;-) Ook onze poes Prydi vond het niks, ze heeft de hele dag beneden in de kamer bij ons gezeten. Justin en Colin, die in alles een smak stoerder dan de Aussies, hadden nergens last van. Zij genoten met volle teugen van ma's aanwezigheid en de 'toevallige' op de grond vallers die dat op kan leveren.;-)
Vanochtend lekker extra lang met ze weg geweest, zodat ze weer even hun poten konden strekken. Nou dat hebben ze gedaan. Alaska kwam al omgeving scannend uit de auto, en speelde weer eens ramphond door in no time de wereld uit te rennen en heb ik weer 10 minuten staan wachten en roepen. Ze kwam onder de modder en kletsnat uiteindelijk uit een hele andere richting terug(en dan te weten dat het allemaal weilanden zijn,zó ver gaat ze dus weg!). Gelukkig heeft Geisli haar ramp-gewoontes niet overgenomen en blijft gewoon bij me net als Justin en Colin. Geisli nam de wacht-tijd op Alaska waar om een paar nieuwjaars duiken te nemen in de nu hoog staande sloten. Hij kon er zowaar in zwemmen!
Uiteindelijk ben ik toch weer met 4 hele tevreden honden in de auto thuis gekomen! Nu lekker aan de koffie en het restant oliebollen!

1 opmerking:

karlijn zei

gelukkig nieuwjaar
mijn 2 honden hebben gewoon de hele tijd liggen pitten vonden het vuurwerk niet zo hele interressant
mijn oppas honden ging ook wel de ene de hele tyd onder mijn rolstoel en de ander op de bank bij mijn jongste hond