vrijdag 11 mei 2012

ach ja die scootmobiel(kleine overpeinzing ;-))

Wat zou ik moeten zonder die scoot(s)!
En dan te denken dat ik er eerst niet aanwilde. Ik kan iedereen alleen maar zeggen, mocht je zo'n ding ooit nodig hebben: DOEN! Je krijgt er je vrijheid weer een heel eind mee terug, en de hondjes vinden het van pup af geweldig! Zelfs mijn IJslander Prudur is al eens naast de scoot mee naar de paardentandarts geweest, de braverd!
Puppies wennen aan de scoot::
Filmpje van Alaska's allereerste stapvoets(!) scootrondje als klein pupje. Ze kon zelfs nog liggen tussen mijn voeten! De wereld is ook veel makkelijker te bekijken vanaf zo'n veilige plek.
Een keertje samen met Justin.....
 En een week of wat verder toen ze de voordelen van dat ding al goed kende :-)
Wat een schetig pupje was ze toch, zou er terplekke weer verliefd op worden als ik het al niet was!

Geen opmerkingen: