donderdag 31 mei 2012

het Joppie verhaal

Een beetje op verzoek en natuurlijk voor onszelf ;-) heb ik een soort Joppie story gemaakt.
Hoelang hij al bij ons hoort (va 1970) , wat hij doet en hoe hij is. Niet de makkelijkste huisgenoot en een bijna levenslang engagement, wat je je als je zo'n dier neemt niet echt realiseert! Maar hij leeft denk ik een prettig leventje hier, en we zijn aan hem gewend en gehecht! Grote kans dat hij ons nog gaat overleven, hij moet maar in het testament! :-)
een filmpje van gister was blijven liggen daarom maar even hieronder gezet: de paardjes in de wei laten! Uiteraard gaan de hondjes altijd mee!

2 opmerkingen:

piloot & co zei

Wat geweldig beeldend in elkaar gezet!! ben stiekum (nou ja stiekum.. eigenlijk zeer openbaar lol) helemaal fan van hem!

Lya zei

Ha Jenny,
Ik heb genoten van Joppie's flimpje. Zal het eens aan mijn neef laten zien die heeft ook 2 schildpadden die in de koelkast overwinteren. Vraag me niet waarom ws. een ander soort dan Joppie.
Geniet nog lang van jullie huisgenoot. Heel knap dat jullie zo goed voor hem zorgen dat hij al zo oud is geworden.
Groetjes,
Lya