donderdag 10 mei 2012

Jarige perzen-dame en voorjaar

Onze Pryði is vandaag 14 jaar geworden!! Het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik naar een nestje exotics(korthaar perzen) ging kijken omdat ik een vriendinnetje voor Kum wilde en een Pers wel heel leuk vond maar de lange haren wat minder ;-) In dat nestje zat ook 1 crème langhaar poesje en natuurlijk viel ik voor dat ontzettend schattige en sociale poesje! Ze deelde haar leven hier met onze 3 mnd oudere perzische schone, die ze best lief vond maar Kum haar helaas niet zo bar. Ze is nadat Kum plotseling wegviel in oktober een poosje 'vreemd' geweest, en zelfs een keer in de lappenmand zodat ze voor het eerst(!)van haar leven -op de sterilisatie na- bij de dierenarts is geweest. Maar ze is weer opgekikkerd!Ze heeft wat een wat minder dikke bontjas als vroeger(wat ik niet erg vind ;-))en ondanks wat strammigheid is ze nog gezond en wel! We hopen dat ze nog lang gezond en wel bij ons mag blijven!

Ik kon het niet laten om vanochtend met mijn telefoon nog een paar fototjes te maken.Het was even droog en zwaar van het vocht, maar toch zo echt uitgebreid voorjaar!

1 opmerking:

karlijn zei

gefeliciteerd 14 jaar al weer gaat altijd zo snel he

mooie foto's hoor