maandag 14 april 2008

paardenbloemen

Wat hebben Bouncer en Joppie gemeen??.....paardenbloemen!
Dat zit zo:

Als 'aankomende hulphond';-) heeft Bouncer begrepen dat ie goed moet opletten wat ik doe en of ik zijn hulp ook nodig heb.Stel je voor dat zijn vader het eerder zou zien!! Pffffff!! Nu Joppie weer wat beter wakker is moet hij weer aan het eten,en zijn allerliefste kostje is paardenbloem! Die zijn ineens overal weer te vinden en dus pluk ik er smorgens een stel in het Binnenveld. Althans dat probeer ik,want Bouncer heeft door dat die gele bloemen belangrijk voor me zijn en dat die geplukt moeten! Zucht..... Elke keer als ik wil bukken naar zo'n geelgouden Jop-traktatie schiet er een zwarte schicht tevoorschijn en ratst de bloem van de steel. Met een vies gezicht staat Bouncer die dan tussen zijn achterste kiezen te vermalen,blechhhh wat ik daar toch aan vind! Hij is er knap zoet mee onderweg ,en ik dus ook: neeeeeeeeee Bouncer die niet.... weg! Gelukkig zijn er al veel,en is hij ook wel eens afgeleid door de anderen anders was het voor Joppie wel karig hoor!

Geen opmerkingen: