dinsdag 1 april 2008

Vreemd rondje

Vanmorgen had ik een raarachtig rondje met de honden. Ik was onderweg naar de plek waar ik mijn honden smorgens lekker uit kan laten,en moest een heel stuk achter een politie busje aan sukkelen die langzaam rijdend net de zelfde kant als ik op wilde(smalle wegjes).Eenmaal aangekomen heb ik even gewacht tot dat busje vergenoeg weg was(ik laat ze naast de auto hollen en je moet het ook nietuitdagen natuurlijk ;-)) Toen de honden eruit die al ongeduldig werden en langzaam op weg. Ik hoorde steeds een zware helicopter maar kon hem niet ontdekken.Geluid bleef almaar aanhouden en omdat ik vaak even aan de kant ga staan zodat de honden op hun gemak kunnen snuffelen, toch dat maar eerst gedaan en eens goed gekeken. Dat ding hing dus pal boven mij,zo'n militair ding met die zijstukken.Even later vloog hij heeeeeeeeeeeeel traag verder al maar zigzaggend,toen zag ik er nóg een,een stukje verder,ook laag en zo langzaam zigzaggend alsof ze op zoek zijn naar iets. Maf! Ik ben toch maar verder gegaan,maar al de tijd dat ik daar was(50 min) heb ik ze om me heen gehad ,dan weer wat verder ,dan weer terug ,laag en heel langzaam elke keer stilhangend.Ga je je toch wel erg bekeken door voelen,en wat onrustig ook omdat je niet weet waarom ze dat doen. Bar onrustig en vooral ook lawaaiig rondje is het geworden,terwijl het daar altijd zo stil is.De honden trokken zich helemaal nergens wat van aan,alleen Colin keek af en toe eens omhoog zo van : nou kan het wel weer!Was ik wel met hem eens! Ben benieuwd of ik ooit nog hoor wat er was!

Geen opmerkingen: