woensdag 30 april 2008

vermoeiende Koninginnendag?

Vanmorgen moest ik nog wat boodschapjes wegbrengen naar mijn moeder,en ik dacht kom,ik neem Justin mee en ga een stukje door de stad misschien dat de Hema open is voor een paar oranje tompoezen bij de koffie(ze staan dan vaak met een vitrine in de deuropening,das makkelijk).Natuurlijk niet goed het programma voor vandaag bekeken en voor ik er erg in had zat in gemangeld tussen honderdan mensen die de vrijmarkt bezochten in de smalle hoogstraat. Kon ook niet meer omdraaien,dus maar mee in de stroom(hema was natuurlijk niet open) Ik ben dan altijd zo verbaast over Justin,hij is absoluut niet bang oid,maar houdt ook niet zo van vreemden.Maar op de scoot is hij in 'zijn' wereld,en alle drukte,hijsa,muziek,draaiorgels,honden,aaiende kinderhandjes ect laat ie gewoon langs zijn grijze jas afglijden.Hij bekijkt afstandelijk geinteresseerd het hele gehusselbussel.Toen we eenmaal aan het eind weer in de luwte kwamen(heb nog een hele leuke teddybeer gekocht voor 1 euro), mocht ie even eraf en de plaatselijke hondenkrant 'lezen' bij de stadsgracht. Daarna door na ma waar hij ontvangen werd met koekjes enz. Naar huis kregen we helaas een flinke klaterbui over ons heen. Gelukkig had ik een poncho bij me waardoor Justin en ik toch tamelijk droog weer thuiskwamen,uiteraard was het toen weer droog met een zonnetje :-) Dat zo'n 'bijna-niet-loop' rondje ook heel vermoeiend kan zijn bleek wel,Justin was de halve middag bewusteloos van alle indrukken!

Geen opmerkingen: