vrijdag 17 april 2009

Ahhhhhhh!!

Dineke zit in de nachtdienst en die laat de honden savonds nog even uit voor ze aan het werk gaat. Daarna vertrekken Colin en Bouncer meestal naar boven , die vinden het dan nacht! Ik zit nog even op de puter, kijk nog wat tv, en als rechtgeaard midnightdishwasher worstel ik me nog door de vaat,en ga dan ook naar bed. Even checken of Prydi niet buiten is(de keukendeur staat nu open tot we naar bed gaan)want die kan niet door het kattenluik en dan naar boven. Ik zat er al over in dat het ging onweren omdat ik daar niet zo blij van wordt, maar gelukkig viel dat allemaal mee vannacht.
Komt Dineke thuis, wat later als anders want ze was naar de markt geweest, ik was nog boven, zegt ze hé waarom is Bouncer buiten? AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Ik voel me nog steeds zo schuldig! OK, het was droog, we hebben een veranda waar ook nog een pallet met een kleed en een vliegtuigbench met kleed onder staan, maar toch! Pffff , gelukkig dat het niet geonweerd heeft zeg! Hij was helemaal knetter blij dat hij werd binnen gelaten.En geen kik van dat buldermonster he?! ipv dat ie nu zijn kwek open had gedaan was hij doodstil!

Geen opmerkingen: