zaterdag 4 april 2009

Maf

Vanochtend een (kleine ;-))bak! We moesten een hoop zooi van de wei naar de stort brengen,oa de folie-verpakkingen van de balen, beschimmeld hooi ,snoeihout enz enz. Dat doen we meestal in mijn auto en laden dat met zijn allen in en weer uit bij het 'stort'station. Dus iedereen proppen in mijn auto(stinken!!) en ik ging een afgeladen bak wegbrengen. Daar de auto leeghalen en alles in de betreffende containers doen. Roept ineens Dineke ,o jee een muis! Ze probeert hem nog tegen te houden maar hup, dat beest schiet naar voren onder de stoelen,pfffffffff Die zat dus 'verpakt'tussen alle rotzooi, het arme beest zal wel een lekke hartklep gehad hebben van dat gedoe! Iedereen láchen!! of: 'iiiiieeeeeeeee ik ga daar niet meer in zitten' roepen! Maar ondertussen moet die muis nog steeds 'ergens' in mijn auto zitten, leuk straks onderweg met de honden! Ik heb de auto voor de zekerheid maar met de deur open voor het huis staan, nóg een extra huis-of autogenoot zit ik niet echt op te wachten!Echt weer wat voor mij hoor zoiets mafs!

Geen opmerkingen: