zaterdag 18 april 2009

Je hebt van die dagen...

Je hebt van die dagen...
Eergisteravond was er ineens geen stroom in de schuur, in huis alles OK, maar dáár niks.Zucht, savonds vind je niemand die dat kan oplossen en wie vraag je daarvoor?? Gisterochtend( nadat we Bouncer dus buiten ontdekten, zucht , schuldig!) meteen maar gaan rondbellen. 1 klusbedrijf wilde wel komen: om een uur of 1 mevrouw! Om 2 uur nog maar eens gebeld... binnen het uur ben ik bij u............ affijn om half 4 kwam hij, echt aardige vent, die tot half 9!!!! savonds aan het knutselen geweest is om de zaak te herstellen, het bleek een sluiting in een verdeeldoos ònder de stoep. Gelukkig wist ik nog ongeveer waar hij moest zitten. Gisteravond laat deed alles het weer en kon de haspel opgerold die zolang de vriezer en de scoot van voeding had voorzien. Pfffff.
Fellow is al een paar weken traag en moeizaam, en vanochtend roept Dineke ineens Fellow doet me toch raar......... wankel wankel, raar ongecoordineerd lopen, na een halve minuut was het weer over en kwam hij ons een bal bregen om ons te troosten omdat we zo geschrokken deden ;-). Affijn DA gebeld, maandag gaan we erheen eind vd middag.Wat nu weer!
Vanochtend toch nog maar gezellig met Justin naar de stad, het is boekenmarkt vandaag in Wageningen, hartstikke druk en gezellig. Onderweg nog een mooi nieuw Hurtta tuigje gekocht voor Justin, speciaal voor de scoot(gaat super). Eenmaal onderweg naar huis hoor ik een soort hoog gepiep rechts achter, maar dat stopt weer, om evenlater met een hoop gekrijs door te gaan en dan sta ik stil.........wiel vastgelopen............grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr beetje jutteren, hij gaat weer een meter, piiiiiiiiieeeeeeeeep kriiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjs vast! Sjonge kan er nog bij! Dineke gebeld, die was net thuis met de boodschappen, en stapte meteen in de auto om in iedergeval Justin even over te nemen. Toen ze kwam kreeg ik net de scoot weer een beetje aan het lopen, en is ze(met Jus in de auto) zachtjes achter me aangereden naar huis(pieeeeeeeeeeeeeeeep pieeeeeeeeeeep) ,precies op het achterpad hier was het over en uit, geen centimeter rijdt ie meer. Gelukkig zeiden ze van de nooddienst van Revacore dat ze vanmiddag nog komen kijken,maar ik vrees dat ie echt heel erg stuk is.
Eigenlijk is dit al teveel voor 1 weekend allemaal hoor!

Geen opmerkingen: